آویشن کوهی برگ پهن که از درد کمر جلوگیری می کند

اکنون می توانید محصولات ارگانیک و طبیعی مراقبت از پوست را در اکثر خرده فروشی ها پیدا کنید و بسیاری از آنها حاوی آویشن هستند.

آویشن کوهی برگ پهن یک ماده محبوب در دئودورانت های طبیعی است و اغلب در پات پوری گنجانده می شود.

می توانید از اسانس آویشن در پخش کننده رایحه درمانی استفاده کنید تا به طور بالقوه از مزایای خواص تقویت کننده خلق و خوی آن بهره مند شوید، اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

اسانس آویشن اغلب برای مقاصد معطر و درمانی استفاده می شود زیرا ماده فعال آن کارواکرول است.

در یک مطالعه حیوانی در سال 2013، کارواکرول نشان داد که غلظت سروتونین و دوپامین، دو هورمون تنظیم کننده خلق و خو را افزایش می دهد.

اگر به طور منظم از روغن آویشن یا آویشن استفاده می کنید، ممکن است تأثیر مثبتی بر احساسات و خلق و خوی شما داشته باشد. با این حال، مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است.

آویشن یک ماده فوق‌العاده است که در غذاهای سراسر جهان، به‌ویژه در فرانسه، ایتالیا و در سراسر دریای مدیترانه استفاده می‌شود.

آویشن یک ماده اصلی در این سس پستو است که می توانید از آن به عنوان چاشنی استفاده کنید یا به پاستا یا برنج اضافه کنید.

هنگام تهیه گوشت یا مرغ می توان از برگ های تازه یا شاخه های کامل استفاده کرد آویشن همچنین یک ماده عالی برای استفاده با ماهی است، مانند این دستور غذای ماهی سفید سالم برای قلب.

این ماکارونی و پنیر سبوس دار با قارچ و آویشن یکی از غذاهای مورد علاقه بزرگسالان است و راهی عالی برای افزودن مقداری آویشن به رژیم غذایی شماست.

آویشن همچنین ممکن است تأثیر مثبتی بر ایمنی و ماندگاری روغن های پخت و پز داشته باشد.

یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که عصاره آویشن ممکن است پایداری روغن آفتابگردان را در دماهای مختلف افزایش دهد و همچنین اثرات آنتی اکسیدانی ایجاد کند.

با پیروی از این دستور العمل می توانید روغن دم کرده آویشن خود را درست کنید با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این نسخه خانگی بر پایداری روغن شما تأثیر بگذارد.