اختراع یک یخچال ویترینی خوابیده که آهنگ پخش می کند توسط فرد کره ای!

گزینه های مختلفی در بازار تبرید موجود است، می توانید اندازه مناسب را با توجه به ظرفیت خود انتخاب کنید.

یا می توانید یک یخچال کوچک با جعبه نور برای خواربارفروشی ها یا کلوپ های شبانه برای نمایش لوگو و آثار هنری برند خود داشته باشید تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

برای یخچال ویترینی خوابیده به سبک کانتر، می توانید به طور انعطاف پذیر آن را با انواع اجزا و لوازم جانبی برای ویژگی ها و عملکردهای مختلف مونتاژ کنید.

یخچال کوچک زیر پیشخوان، این نوع مینی یخچال نوشیدنی معمولاً زیر پیشخوان قرار می گیرد، بنابراین به آن یخچال مینی توکار یا یخچال پشتی نیز می گویند که اگر فضای زیادی در رستوران یا بار ندارید، گزینه مناسبی است.

نوشیدنی یا آبجو را هر زمان که خواستید دریافت کنید زیرا می توانید به راحتی از این یخچال ها در پیشخوان بار برای خنک کردن وسایل استفاده کنید.

اگرچه این یخچال‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در داخل یا زیر پیشخوان قرار می‌گیرند.

اما برای قرار دادن روی میز نیز مناسب هستند، زیرا این نوع یخچال‌های نوشیدنی کوچک ظاهری خیره‌کننده دارند که می‌توانند بار یا رستوران شما را حتی بهتر تزیین کنند و محتویات خنک شما نیز بسیار زیبا هستند.

از طریق شیشه شفاف به مشتریان شما ارائه می شود که می توانند اقلام نوشیدنی را خودشان بگیرند، بنابراین می توانید از این یخچال ها به عنوان یک یخچال کوچک سلف سرویس نیز استفاده کنید.

ویترین های یخچالی عمودی به صورت مستقل طراحی شده اند، بنابراین معمولا در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها با فضای کف کافی استفاده می شود و خرید سریع آنها را افزایش دهید.

این یخچال های درب شیشه ای ایستاده در اندازه ها و طرح های مختلف موجود هستند که می توانید به راحتی با قیمت ارزان خریداری کنید طرح های نورپردازی ال ای دی، انواع شیشه، لایت باکس برند و غیره.