ادویه سوسیس و کالباس پر فروش ترین ادویه سال شد

سدیم بخش مهمی از فرآیند تولید سوسیس است. اشکال مختلف سدیم برای ایجاد طعم، حفظ گوشت و کمک به نگه داشتن سوسیس در مقادیر مناسب آب به منظور ایجاد بافتی خوش طعم استفاده می شود.

شکر اغلب در مخلوط های ادویه سوسیس و کالباس استفاده می شود تا طعم نمکی که توسط مقادیر زیادی سدیم که معمولاً هنگام تهیه سوسیس استفاده می شود کاهش یابد.

Chorizo یک سوسیس اسپانیایی یا مکزیکی است که به طور کلی شامل مخلوط چاشنی ساخته شده از پودر فلفل قرمز و سیر است.

سوسیس ایتالیایی معمولاً به چاشنی سوسیس ساخته شده از دانه رازیانه یا بادیان و سیر نیاز دارد، اگرچه فلفل قرمز ممکن است در انواع تند آن استفاده شود.

Kielbasa، همچنین به عنوان سوسیس لهستانی شناخته می شود، معمولا حاوی نمک، فلفل و سیر است.

پنیر سر، با وجود نام گمراه کننده، در واقع نوعی سوسیس است. این سوسیس با استفاده از گوشت سر خوک یا گاو تهیه می شود و عموماً به عنوان نوعی گوشت ناهار سرو می شود.

برخی از رایج ترین ادویه های مورد استفاده در پنیر سر عبارتند از فلفل دلمه ای، نمک و پیاز. در برخی از مناطق، پنیر سر به نام سوس یا براون نیز شناخته می شود.

از مناطق، پنیر سر به نام سوس یا براون نیز شناخته می شود.
لوکانیکا نوعی سوسیس یونانی است که از گوشت بره تهیه می شود. آویشن، سیر و مرزنجوش بخشی از این نوع چاشنی سوسیس را تشکیل می دهند. شراب سفید اغلب هنگام تهیه سوسیس لوکانیکا استفاده می شود، زیرا طعم مشخصی را ارائه می دهد.

سوسیس ایتالیایی باید رازیانه داشته باشد. سوسیس لهستانی باید بادیان داشته باشد.

همه سوسیس ها باید نمک و فلفل سیاه داشته باشند. در سوسیس نیازی به ریختن شکر یا شیرین کننده نیست. یک سوسیس گوشت خوک خوب فقط به گوشت خوک چرخ شده نیاز دارد. نمک به مزه، با 1/4 فلفل سیاه آسیاب شده به اندازه نمک. از 1/8 مقدار آویشن و 3 تا 4 برابر نمک مالیده مریم گلی استفاده کنید.