از درب ضد سرقت ترک در اهواز در ساخت هواپیما ها استفاده می شود

درب ضد سرقت ترک در اهواز باید در دیوارهای مخالف یکدیگر قرار گیرند تا تهویه و روشنایی مناسب در اتاق فراهم شود هنگام قرار دادن درها باید حریم خصوصی و کاربری اتاق در نظر گرفته شود و درب باید نزدیک گوشه اتاق قرار گیرد.

درب اتاق باید حدود 20 سانتی متر از گوشه فاصله داشته باشد مکان و اندازه درب باید مطابق با نیازهای عملکردی اتاق باشد انواع مختلفی از درب ها در بازار موجود است که بر اساس جنس، موقعیت مکانی، عملکرد کرکره درب، نحوه ساخت و چیدمان درب ها طبقه بندی می شوند.

درب های فولادی معمولا در ساختمان های تجاری استفاده می شوند. درب فولادی دارای یک پوسته بیرونی قوی است که در مقایسه با سایر انواع درب دوام بیشتری دارد درب های استیل ضد آب بوده و مقاومت خوبی در برابر آتش دارند. این نوع درب ها معمولا به عنوان درب های خارجی استفاده می شوند آنها همچنین خواص عایق خوبی را ارائه می دهند.

درب ضد سرقت راشا | دفتر مرکزی

دستکاری یا شکستن درب های فولادی بسیار دشوار است که آن را به بهترین انتخاب برای ساختمان های تجاری که به ایمنی مربوط می شود تبدیل می کند درب های پی وی سی درب های محبوبی که به دلیل دوام و ظاهر زیبایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

درب های پی وی سی در مقایسه با سایر انواع درب مقرون به صرفه تر هستند. می تواند دمای اتاق را ثابت نگه دارد، به همین دلیل انتخاب خوبی برای آب و هوای معتدل است.

درب های پی وی سی کم مصرف تر و بدون تعمیر و نگهداری هستند درب های پی وی سی در انواع ساختمان ها مانند تجاری، مسکونی و سازمانی و … کاربرد فراوانی دارند به دلیل سبکی که دارد کمتر در اکسترنال استفاده می شود.

درب های پی وی سی ضد خش هستند و به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند درب های پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است که به زیبایی درب ها کمک می کند.