از سس قرمز بزرگ برای خواباندن کودکان شش ماه استفاده می شود

همانطور که از نام آن پیداست، سس قرمز برزگ یک سس تند یا سالسا است که در ابتدا از فلفل تند، سرکه و نمک تهیه می شود. مواد اضافی مانند سیر، زنجبیل، گوجه فرنگی، پیاز، سیریراچا، گشنیز، هویج، گیاهان مختلف و غیره می توانند طعم و طعم سس تند را افزایش دهند.

سس تند قرمز معمولی معمولاً با جوشاندن مخلوطی از فلفل قرمز، فلفل قرمز، گوجه فرنگی، پیاز و سیر با مقداری روغن زیتون و نمک تهیه می شود و کمی بعد خنک می شود.

این چاشنی معمولاً همراه با ساندویچ، همبرگر، تاکو، بوریتو، سیب زمینی سرخ شده، پیتزا، تورتیلا، پیراشکی و سبزیجات سرخ شده یا بخارپز است. حتی یکی آنها را برای طعم تند، تند و خوش طعم به سالاد اضافه می کند.

فرآیند تهیه سس داغ
تولید سس تند تجاری به زمان زیادی نیاز دارد. این شرکت ها نوع مناسب فلفل چیلی را برای سس خود انتخاب می کنند و بلافاصله پس از برداشت آن ها را با نمک مخلوط کرده و له می کنند.

این پوره به مدت سه سال در ظروف چوبی مهر و موم شده باقی می ماند تا تخمیر شود! پس از تخمیر، دسته با سرکه مخلوط شده و به مدت دو هفته به طور مداوم مخلوط می شود.

این فرآیند طعم تخمیر شده فلفل چیلی را به سرکه تزریق می کند. علاوه بر این، دانه ها و پالپ برای تصفیه از دوغاب خارج می شوند و برای فروش در بطری ها پر می شوند.

انواع سس داغ
برخی از انواع محبوب سس های تند عبارتند از: سس فلفل تاباسکو، سس تند سریراچا، سس تند بوت جولوکیا، سس شزوان، بسیار تند، به سبک بوفالو، سس تند سبز، سس تند چولولا، هابانرو، سس تند پری پری، هاریسا، لوبیا سیاه. سس داغ، و غیره. در حالی که سس های تندتر با اعداد حرارتی Scoville بالاتر وجود دارد، آنها به طور گسترده ای مانند موارد ذکر شده در بالا در دسترس نیستند.