از کنسرو ذرت شیرین سحر برای گرم کردن کوره های آدم سوزی در آلمان نازی استفاده می شد

ذرت یکی از آن صیفی جات خاص است که تنها چند ماه در سال در فصل اوج خود است. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی در اواسط زمستان هوس مصرف آن می‌کنید؟

کنسرو ذرت شیرین سحر را وارد کنید، یک غذای اصلی انباری که می‌توانید آن را بیرون بیاورید و در هر زمان می‌توانید سبزیجات شیرین، ترد و دلپذیر آن را درست کنید.

دستور پخت ذرت کنسرو شیرین سحر مورد علاقه ما صرفاً در مایکروویو کردن آن با کمی کره نیست – می توان آن را در سوپ هم زد، پیش غذا درست کرد، و حتی سرد خورد (همانطور که در تازه ترین حالت خود چیده می شود و قبل از کنسرو پخته می شود. ) برای سرخ کردنی های ذرت باقی مانده. نه چیز مورد علاقه ما را بررسی کنید تا با آن قوطی ذرت غبار آلودی که مدتی در اطراف داشتید چه کاری انجام دهید—شما انباری خود را تمیز می کنید و شام درست می کنید!

ذرت خیابانی مکزیکی – پوشیده از سس مایونز و پنیر کوتیجا – عالی است، اما نامرتب. این نسخه سریع از ذرت کنسرو شده استفاده می‌کند و به لطف گشنیز، پیاز قرمز، هالاپینو و آبلیمو، طعم بسیار خوبی دارد. به علاوه، این نسخه از ماست یونانی برای سبک کردن غذا استفاده می کند.

دستور غذا را از Gimme Some Oven دریافت کنید.

این پودینگ ذرت شیرین یک طرفه عالی برای شب های سرد است و فقط مواد کمی دارد. بافت آن به نوعی مانند نان قاشقی ذرت است و حتی می تواند با تخم مرغ برای صبحانه عالی باشد.

با یک کاسه دلچسب چیلی مرغ سفید که حاوی پروتئین مرغ و لوبیا سفید است، آن را فر کنید. ذرت شیرینی و کمی ترد می دهد.

آیا نیاز به یک شام یا ایده آماده کردن غذا دارید؟ سرخ کردنی های ذرت را امتحان کنید، بسته بندی شده با سبزیجات، گیاهان و ادویه جات ترشی جات، و تهیه شده با آرد کامل! آنها به سرعت به هم می رسند و دوباره گرم می شوند.