انتخاب لباس مناسب و شیک برای نوزاد

با وجود چنین مجموعه وسیعی از لباس‌های کودک که امروزه در دسترس است، والدین باید لباس‌های نوزادی را انتخاب کنند که راحت، بادوام و ایمن برای کودکانشان باشد. به هر فروشگاه لباس نوزادی بروید و گزینه های متعددی به شما پیشنهاد می شود.

اما چگونه می‌دانید که این لباس نوزادی از نظر حساسیت‌های پوستی، راحتی، تعویض پوشک، ایمنی، کاربردی و ظاهری زیبا به کودک شما می‌آیند.

نکات ما را برای پیدا کردن لباس نوزاد مناسب برای فرزندتان دنبال کنید تا مطمئن شوید که کیفیتی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً لباس نوزادی دخترانه با کیفیت بالاتر را از لباس‌های کودک طراحی شده به جای یک فروشگاه لباس نوزادی با تخفیف پیدا خواهید کرد. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید لباس نوزاد با کیفیت را در یک فروشگاه تخفیف پیدا کنید. هنگام خرید لباس نوزاد باید به نکات زیادی توجه کرد.

با انتخاب لباس نوزادی که دارای دهانه های باز پا، بازو و سر است، اطمینان حاصل کنید که تمام لباس های نوزاد برای شما راحت است. لباس نوزاد نباید برای کودک خیلی تنگ یا کوچک باشد. برای اطمینان از تناسب خوب، یک سایز بالا بخرید. همه لباس‌های خواب باید ضد اشتعال باشند و باید بدون سیم یا دکمه‌ای که ممکن است خطرناک باشد، ایمن باشند.

همه لباس های نوزاد و لواشک ترش باید به راحتی در داخل و خارج شوند. گیره های فاق باعث تعویض سریع و آسان پوشک می شود. لباس‌های کودک را با دکمه‌ای در جلو انتخاب کنید تا استرس از کشیدن لباس روی سر کودک کم شود. Onesies لباس بسیار کاربردی برای نوزادان است.

اینها کت و شلوارهای یک تکه از پا تا یقه هستند و معمولاً دارای فاق های محکم هستند. از لباس‌های دارای تزئینات یا دکمه‌های کوچک اجتناب کنید، زیرا این می‌تواند خطر خفگی باشد. لباس‌های بلند ایده خوبی نیستند مگر اینکه دارای فاق‌های محکم باشند.

هنگام انتخاب لباس های لوکس کودک و لوستر جدید پذیرایی، بررسی کنید که لباس از چه پارچه ای ساخته شده است تا مطمئن شوید که لباس کودک راحت، مقاوم در برابر شعله (در صورت لزوم)، گرم است و با پوست حساس کودک شما واکنش نشان نمی دهد.

چندین خرده فروش لباس نوزاد، لباس‌های نوزادی را که از پارچه‌های ارگانیک ساخته شده‌اند، عاری از سفیدکننده‌ها، آفت‌کش‌ها، رنگ‌های سنگین و دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر آتش هستند، به بازار عرضه می‌کنند. این پارچه سبک است و به تهویه پوست اجازه می دهد تا پوست را در دمای بدن یکنواخت نگه دارد و در عین حال رطوبت بدن را جذب کند.

  • منابع:
    1. Selecting Safe and Stylish Newborn and Infant Baby Clothing
  • تبلیغات: 
    1. دانشمندان استفاده از روغن موتور را برای اتومبیل مضر دانستند!
    2. انگشتر طلایی که با ریختن وایتکس بر روی آن سیاه شد
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با انداختن دارچین درون کفش بوی آن را بگیرید