با سیر ترشی بیست ساله در یک هفته ده کیلو وزن کم کنید

تحقیقات نشان داده است که مصرف مکمل های سیر ممکن است و کلسترول تام را در افرادی که سطح کلسترول بالایی دارند 10 تا 15 درصد کاهش دهد تری گلیسیرید بالا یک عامل خطر شناخته شده برای بیماری قلبی است.

سم زدایی فلزات سنگی نشان داده شده است که ترکیبات گوگرد موجود در سیر ترشی بیست ساله به محافظت در برابر آسیب اندام ناشی از سمیت فلزات سنگین، زمانی که سیر در دوزهای بالا مصرف می شود، کمک می کند.

مطالعه ای که کارمندان یک کارخانه باتری خودرو را – که در حین کارشان در معرض سطوح بالای سرب قرار داشتند – به مدت چهار هفته پیگیری کرد، نشان داد که مصرف سیر باعث کاهش 19 درصدی سطح سرب در خون آنها می شود.

علائم سمیت مانند سردرد و فشار خون بالا را کاهش داد.کارمندان سه دوز سیر در روز مصرف کردند که در نهایت بهتر از داروی در کاهش علائم نشان داد. به احتمال زیاد، چیزی در مورد فواید سیر برای سلامتی شنیده اید.

این در طب سنتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و ادعا می شود که مزایای سلامتی مانند تقویت پاسخ ایمنی بدن را دارد. در واقع، سیر توسط بقراط، پزشک یونان باستان که برخی او را پدر طب مدرن می دانند، به عنوان دارو استفاده می شد.

مصریان، بابلی‌ها، رومی‌ها و چینی‌ها نیز از آن استفاده دارویی می‌کردند.سیر تخمیر شده همچنین به عنوان “سیر سیاه” شناخته می شود از سیر تازه که تخمیر شده است تهیه می شود.

فرآیند تخمیر سیر را به رنگ ابروهای تیره تبدیل می کند و طعم شدیدی که سیر خام به آن معروف است را کدر می کند. سیر تخمیر شده شیرین با بافتی جویدنی و ژله مانند توصیف می شود. تهیه سیر تخمیر شده نسبتاً آسان است، فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

فرآیند تخمیر نه تنها طعم سیر را تغییر می دهد، بلکه مواد معدنی و مواد مغذی موجود را نیز تغییر می دهد. در مقایسه با سیر معمولی، سیر تخمیر شده دارای فعالیت زیستی افزایش یافته است.

اجزای زیست فعال موجود در غذا به عملکرد بدن شما و ارتقای سلامتی بهتر کمک می کند. چندین مطالعه حاکی از آن است که سیر سیاه عملکردهای مختلفی در بدن شما دارد.