با مصرف فلفل دلمه ای سبز دیگر نیازی به عینک ندارید

فلفل دلمه‌ای میوه‌ای است که از خانواده گل شب بو است، آنها مربوط به فلفل چیلی، گوجه فرنگی و میوه نان هستند که همگی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی هستند.

فلفل دلمه ای سبز را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد، فلفل دلمه ای، فلفل دلمه ای، مانند خویشاوندان نزدیک خود، گاهی خشک و پودر می شود، در این صورت به آنها پاپریکا می گویند.

آنها کالری کمی دارند و به طور استثنایی سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها هستند که آنها را به یک رژیم غذایی سالم تبدیل می کند.

فلفل

فلفل دلمه ای در رنگ های مختلفی مانند قرمز، زرد، نارنجی و سبز وجود دارد که نارس هستند، فلفل های سبز و نارس طعم کمی تلخ دارند و به شیرینی فلفل های کاملا رسیده نیستند.
مانند اکثر غذاهای گیاهی کامل، فلفل دلمه ای نیز یک غذای سالم محسوب می شود.

مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی مرتبط است، علاوه بر این، فلفل دلمه ای ممکن است تعدادی دیگر از فواید سلامتی داشته باشد.

شایع ترین انواع اختلالات بینایی شامل دژنراسیون ماکولا و آب مروارید است که علت اصلی آن افزایش سن و عفونت است، با این حال، تغذیه نیز ممکن است نقش مهمی در ایجاد این بیماری ها داشته باشد.

لوتئین و زآگزانتین کاروتنوئیدهایی که در مقادیر نسبتاً بالایی در فلفل دلمه ای یافت می شوند – ممکن است در صورت مصرف به مقدار کافی سلامت چشم را بهبود بخشند.

بنابراین، افزودن فلفل دلمه ای به رژیم غذایی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به اختلالات بینایی کمک کند، کم خونی یک بیماری شایع است که با کاهش توانایی خون برای حمل اکسیژن مشخص می شود.

یکی از شایع ترین علل کم خونی کمبود آهن است که علائم اصلی آن ضعف و خستگی است، فلفل دلمه ای قرمز نه تنها منبع مناسبی از آهن است، بلکه سرشار از ویتامین C است که جذب آهن را از روده شما افزایش می دهد.