بررسی محدودیت های لباس در محل کار و مدارس

محدودیت‌های کد لباس در مدرسه و محل کار غیر معمول نیست، به همین دلیل است که برای مدیران مدرسه، مربیان و کارفرمایان مهم است که بدانند چگونه می‌توانند به طور موثر این محدودیت‌ها را ابلاغ کنند.

کدهای لباس با هدف ایجاد فضای خاصی اجرا می شوند و در عین حال به افراد آزادی بیان خاصی می دهند عکس لباس مجلسی که لباس های فرم اجازه نمی دهد. برای مربیان بسیار مهم است که یاد بگیرند که چگونه در محیط مدرسه ای که دارای کد لباس است تدریس کنند تا فضای مثبتی را ایجاد کنند که دانش آموزان در آن احساس راحتی و امنیت کنند.

علاوه بر این، چه چیزی طلا را جذب میکند اطمینان از اینکه دختران و دانش آموزان تراجنسیتی احساس نمی کنند هدف کدهای لباس قرار گرفته اند، بخش مهمی از این فرآیند است، زیرا همه دانش آموزان باید به طور یکسان تحت تأثیر این محدودیت ها قرار گیرند.

منابع آنلاین زیادی برای آموزش با محدودیت‌های کد لباس وجود دارد. به طور خاص، داستان‌های ترسناک فراوانی درباره کدهای لباس اشتباه وجود دارد که خواندن آن‌ها خوب است تا بدانید چه رویکردهایی را نباید در پیش بگیرید. مبل سلطنتی طوسی با این حال، این منابع زیر به شما کمک می کند تا روش مناسبی برای تدریس در مدرسه ای با محدودیت های کد لباس پیدا کنید!

چه چیزی منصفانه و ناعادلانه درباره کدهای لباس دانش‌آموزان است؟: ADL یک برنامه درسی مختصر را برای دانش‌آموزان 11 ساله به بالا در مورد موارد منصفانه و ناعادلانه در مورد کدهای لباس دانش‌آموز ارائه می‌دهد.

این طرح شامل سؤالاتی برای شروع مکالمه است، که سؤال می کند آیا دانش آموزان با کد لباس مدرسه خود موافق هستند یا خیر و آیا معتقدند که کدهای لباس به طور ناعادلانه دختران را هدف قرار می دهد، آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو ایده هایی برای اقدام و اطلاعات بیشتر در مورد کدهای لباس. اگر می‌خواهید به دانش‌آموزان خود با محدودیت‌های کد لباس آموزش دهید، مهم است که هر دو طرف مزایا و معایب کدهای لباس را درک کنند و طرح درس ADL به شما در انجام این کار کمک می‌کند!

  • منابع:
    1. Teaching with Dress Code Restrictions
  • تبلیغات: 
    1. مردی که از پشت بام خانه توانست به درآمد میلیونی برسد
    2. بازیگر معروفی که پسرش را به قتل رساند!
    3. پرستار خوش ذوق با سرنگ باری بچه ها اسباب بازی درست می کند
    4. مردی با مصرف پرتقال خشک تبدیل به حیوانی عجیب شد!