بررسی مصرف ماهی قزل آلا در بین مردم

مردم تمایل دارند بر این باورند که ماهی قزل آلا وحشی سالم تر از ماهی آزاد پرورشی است، اما یک مقاله تحقیقاتی بزرگ که سال گذشته منتشر شد ثابت کرد که اصلاً اینطور نیست. میوه آرایی سیب هیچ چیز در مورد ماهی آزاد وحشی سالم تر از ماهی پرورشی وجود ندارد.

سندبرگ می گوید: “ما مطمئن هستیم که این مرکز می تواند به افزایش دانش مردم در مورد ماهی قزل آلا پرورشی کمک کند و انتقادات ملی و بین المللی را به جای شایعات و اطلاعات نادرست، ماهی قزل آلا بر جنبه های مهم این صنعت متمرکز کند.” «هر صنعتی چالش‌هایی دارد که باید با آن‌ها مقابله کرد. همه ما ردپای اکولوژیکی از خود بر جای می گذاریم و باید هدف خود را پایدار نگه داریم.

ما تظاهر به کامل بودن و بدون چالش نمی کنیم، اما باید به جای تخیلی، مسائل واقعی را روشن کنیم و نشان دهیم که چقدر شدید و شدید برای حل این مسائل کار می کنیم.»

برای اطمینان از صحت تمام حقایق ارائه شده در مرکز، The Salmon با NMBU، دانشگاه نروژی علوم زیستی همکاری می کند.

هنگامی که بخش تجربی مرکز را گذرانده اید، بهترین زمان مصرف پودر سنجد چرا برخی از ماهی هایی را که به تازگی در مورد آنها آموخته اید، در رستوران امتحان نکنید؟ ماهی سالمون ماهی سالمون را به روش‌های مختلفی مانند دودی خام، سرد یا گرم، گراولاکس و سوشی ارائه می‌کند. وافل با ماهی آزاد دودی و قلیه ماهی قزل آلا چطور؟

ماهی قزل آلا دودی هر روز تازه از دودخانه خودشان در بندر اسلو تحویل داده می‌شود، جایی که ماهی را به روش قدیمی در حالی که آویزان می‌کنند به جای دراز کشیدن، دود می‌کنند. این رستوران دارای هفت سرآشپز آموزش دیده است که چهار نفر از آنها در سوشی تخصص دارند و آنها به طور مداوم در حال آزمایش طعم ها، بافت ها و ترکیبات جدید در غذاهای سالمون خود هستند. طرز تهیه زیتون سیاه اما غذاهای کلاسیکی مانند سوپ ماهی، صدف و کیک ماهی و همچنین غذاهای پرفروش، سوشی و ماهی آزاد کبابی با مارچوبه نیز در منو وجود دارد.

  • منابع:
    1. The Salmon: An educational taste of salmon in the heart of Oslo
  • تبلیغات: 
    1. با ایجاد یک طرح اقتصادی چندین شغل احیا شدند
    2. پخش آیفون8 بین مهمانان در یک عروسی لاکچری
    3. راز ارز دیجیتال و بورس در جهان
    4. راهکار مناسب برای رسیدن به ثروت بایدن