تاثیرات مثبت مصرف سیب برای سلامتی

کلمه سیب از کلمه لاتین “pomum” گرفته شده است که به طور کلی به معنای میوه است. سیب میوه ای شیرین است که منشا آن آسیاست. در رنگ های قرمز، سبز و زرد یافت می شود.

سیب سبز به عنوان سیب خام شناخته می شود و تقریبا همه سیب قرمز می خورند. میوه آرایی سیب تقریباً در هر کشوری به دلیل طعم و مواد مغذی آن مصرف می شود. می توان آن را روزانه مصرف کرد. ضرب المثل معروفی وجود دارد که می گوید: یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد. ما باید مصرف روزانه سیب را عادت کنیم زیرا سالم است و خون ما را تصفیه می کند.

سیب در مناطق کوهستانی بیشتر در فصل زمستان کشت می شود. در هند، سیب در جامو و کشمیر، هیماچال پرادش، اوتاراکند و آروناچال پرادش یافت می شود. طرز تهیه زیتون سیاه سیب منبعی غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، قندها، پتاسیم، تیامین و ویتامین B6 است.

کربوهیدرات های موجود در سیب از قندها، دکسترین، نشاسته، همی سلولز، سلولز و مواد پکتیک تشکیل شده است. میوه های سیب حاوی مقدار قابل توجهی سوربیتول و قندهای مختلف (ساکارز، گلوکز، فروکتوز) هستند.

ما می توانیم سیب را به عنوان آب میوه مصرف کنیم، ماهی قزل آلا زیرا ارزش غذایی دارد. این دارو برای افراد بیمار برای ایمنی بدن و رفع ضعف از بدن تجویز می شود. سیب برای بیماران دیابتی نیز تجویز می شود زیرا سطح انسولین را افزایش نمی دهد.

منشاء سیب آسیای مرکزی در نزدیکی ترکستان است، اما در همه کشورها گسترده است. چین حدود 48 درصد از تولید جهان را تولید می کند. قدمت کشت سیب به 100 سال قبل از میلاد برمی گردد. در هند، طبق شواهد، در سال 1632 به آگرا رسید. تقریبا 2000 سال بعد، اپل به آمریکا آمد.

در هند، سیب چهارمین میوه اولیه در بین مردم است. بهترین زمان مصرف پودر سنجد اکثریت تولید سیب جهان از هند، چین، لهستان، ایتالیا، فرانسه، ایران، برزیل و روسیه تامین می شود. به همین ترتیب جامو و کشمیر حدود 80 درصد از کل تولید هند را تولید می کنند.

  • منابع:
    1. Essay on Apple
  • تبلیغات: 
    1. بدون اینکه از کشور خارج شوید درآمد دلاری داشته باشید
    2. آیا از بین برد جوش با الکل کار بهداشتی است؟
    3. کشاورزی که برای داشتن زندگی مرفه جان خود را از دست داد
    4. سارقی که از دستکش لاتکس استفاده می کند