تخمه آفتابگردان چربی خون محصول پرطرفدار 1401 شد

تخمه آفتابگردان از سم زدایی کبد حمایت می کند و همچنین تخمه آفتابگردان چربی خون یک عامل کاهش دهنده کلسترول طبیعی است.

تخمه آفتابگردان فوق العاده سالم است آنها مملو از ویتامین ها و مواد معدنی سالم هستند با خوردن تخمه آفتابگردان از انواع بیماری ها پیشگیری می شود و همچنین خوشمزه است!

به همین دلیل است که اگر می خواهید سالم و خوشمزه بخورید، تخمه آفتابگردان چربی خون گزینه ایده آلی است.

مقداری تخمه آفتابگردان چربی خون را روی یک سالاد، یک املت یا روی سیب زمینی آب پز قرار دهید، مبارزه دائمی در بدن بین رادیکال های آزاد که به آسیب می زند و سیستم ایمنی بدن ما که آسیب را ترمیم می کند وجود دارد، تخمه آفتابگردان حاوی سلنیوم است.

خاصیت سلنیوم این است که روند ترمیم پس از آسیب تسریع می شود، هنگامی که آسیب بیش از حد باشد، رشد سرطانی ایجاد می شود. بنابراین سلنیوم موجود در هسته آفتابگردان به پیشگیری از سرطان کمک می کند، اثر دوم سلنیوم وجود دارد.

تخمه

همچنین بخشی از آنزیم خود بدن است که به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی عمل می کند.

این آنزیم گلوتاتیون پراکسیداز است و در کبد قرار دارد و در آنجا با بسیاری از مولکول های مضر مبارزه می کند، سلنیوم عملکرد سم زدایی کبد را از این طریق تحریک می کند.

نبرد دائمی در بدن بین رادیکال های آزاد که به آسیب می زند و سیستم ایمنی بدن ما که آسیب را ترمیم می کند وجود دارد.

تخمه آفتابگردان حاوی سلنیوم است، خاصیت سلنیوم این است که روند ترمیم پس از آسیب تسریع می شود، این آنزیم گلوتاتیون پراکسیداز است و در کبد قرار دارد و در آنجا با بسیاری از مولکول های مضر مبارزه می کند.

سلنیوم از این طریق عملکرد سم زدایی کبد را تحریک می کند، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ با خوردن تخمه آفتابگردان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

بسیاری از مقالات دیگر گزارش می دهند که دانه آفتابگردان به خوبی در برابر تصلب شرایین عمل می کند زیرا سطح کلسترول LDL کاهش می یابد.

تخمه آفتابگردان یک داروی عالی برای درمان عصبی است. منیزیم موجود در هسته برای اعصاب بسیار مفید است. با کلسیم تعامل دارد.