تصاویری از سوزن دوزی عجیب زنی بر روی سینک ظرفشویی چشمان همه را خیره کرد

سینک های دو لگنه در بین صاحبان خانه های امروزی محبوب هستند. دلیل آن این است که سینک ظرفشویی گرانیتی در هنگام شستشو آبکشی و تخلیه کار مضاعف انجام می دهند.

سینک های دو لگنه در آشپزخانه های با اندازه ی متوسط ​​تا بزرگ بهترین کار را دارند و در اندازه ها و پیکربندی های مختلف موجود هستند.

اگر فردی هستید که اغلب از ظروف قابلمه، ورقه های کوکی یا سایر اقلام بزرگتر استفاده می کنید ممکن است بخواهید در انتخاب سینک دوبل تجدید نظر کنید زیرا ممکن است هر طرف آنقدر کوچک باشد که به راحتی این موارد را در خود جای دهد.

سینک های مزرعه ای نه تنها به آشپزخانه ی شما جذابیت می بخشند بلکه صاحب خانه ها آنها را به خاطر حوض های عمیق و جلوی نمای بیرونی خود دوست دارند که باعث می شود قابلمه ها و تابه های بزرگتر بسیار کاربردی و آسان به خوبی تمیز شوند.

اما اجازه ندهید نام این محصولات شما را فریب دهد. سینک های مزرعه ای در خانه های مدرن امروزی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. نه تنها برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر و خانه‌های پرمشغله ایده‌آل هستند.

بلکه انواع جدیدی از این سینک‌های پیش‌بند جلو نیز به دلیل بافت جلویی و انتخاب زیبای رنگ‌هایشان محبوب شده‌اند. کانترها ممکن است نیاز به پیکربندی خاصی داشته باشند تا سینک خانه های مزرعه را در خود جای دهند.

وقتی صحبت از سینک آشپزخانه به میان می‌آید طراحی ایستگاه کاری یکی از مواردی است که باید در سال 2021 به آن توجه کنید.

آشپزخانه‌های امروزی شلوغ‌تر از همیشه هستند و این سینک چند منظوره همه چیز را در یک مکان از بین می‌برد. از تخته های برش گرفته تا کولدرها این سینک ها مجهز به قطعات کشویی و درج هایی هستند که زمان آماده سازی را به یک تکه کیک تبدیل می کنند.