جادوی پارچه مخمل سوزن دوزی شده در کتاب شیاطین

در آن زمان، تکنیک ایجاد مخمل به قدری پیچیده بود که فقط در اختیار خانواده سلطنتی و افراد بسیار ثروتمند بود.

نمونه‌های دیگری از پارچه مخمل سوزن دوزی شده در چین یافت شد که قدمت آن به 400 سال قبل از میلاد برمی‌گردد، اما در حالی که فکر وجود داشت.

این تکنیک وجود نداشت، و تا زمان رنسانس بین سال‌های 1400-1600 تولید این پارچه پرزدار بافته شده به اوج خود رسید.

اروپایی ها که فریفته ویژگی های نرم مخمل بودند، آن را در مسیر جاده ابریشم وارد تجارت کردند.

شبکه ای باستانی از مسیرهای تجاری که شرق و جنوب شرقی آسیا را به شرق آفریقا، غرب آسیا و جنوب اروپا متصل می کرد.

حلقه های h این پارچه معمولاً وزن سبک تا متوسط دارد و برای انواع لباس‌ها و اقلام خانگی مانند گرمکن یا روتختی استفاده می‌شود.
توری. توری پارچه‌ای ظریف است که از نخ یا نخ تهیه می‌شود و با طرح‌ها و نقش‌های بافته باز که با روش‌های مختلف ایجاد می‌شود مشخص می‌شود.

گلاموزون های دهه 70 آن را در کیمونوها، لباس های شناور و کت های زنگوله ای در مد و از طریق مبلمان زرد و قهوه ای خردلی ترکیب کردند تا خانه های “دور” خود را تکمیل کنند.

همانطور که نمادهای پاپ پیشرفت کردند، مخمل نیز پیشرفت کرد و دوستداران دهه 1980 و 90 در عوض ظاهری کاملاً خرد شده را انتخاب کردند که نباید با مخمل اشتباه گرفته شود. بله، من عکس هایی برای اثبات آن دارم.

پارچه مودال پارچه ای نیمه مصنوعی است که از خمیر درخت راش تهیه می شود و عمدتاً برای لباس هایی مانند لباس زیر و لباس خواب و وسایل خانه مانند ملحفه و حوله استفاده می شود.

مدال شکلی از ابریشم مصنوعی، یکی دیگر از منسوجات گیاهی است، اگرچه کمی بادوام تر و انعطاف پذیرتر از ریون است. Modal اغلب با الیاف دیگر مانند پنبه و اسپندکس برای استحکام بیشتر مخلوط می شود.

مودال به دلیل احساس نرمی و هزینه بالا، یک پارچه لوکس محسوب می شود، زیرا از پنبه یا ویسکوز گران تر است. در راهنمای کامل ما در اینجا درباره پارچه مدال بیشتر بدانید.