خرید عمده تیغ و ژیلت هاوارد

آیا تیغ و ژیلت هاوارد دارای دو نوع مردانه و زنانه میباشند؟ بسته بندی های انواع تیغ و ژیلت هاوارد چند عددی است؟ نحوه خرید عمده تیغ و ژیلت هاوارد به صورت کلی و جزیی به چه شکلی انجام میپذیرد؟

مرکز خرید انواع تیغ و ژیلت مردانه، امکان خرید عمده را برای مشتریان فراهم کرده است. تیغ و ژیلت و نوره سنتی از وسایل اصلاح آقایان شمرده میشود ولی امروزه نمونه های زنانه این دسته از وسایل نیز برای بانوان فراهم آمده است.

از انواع تیغ و ژیلت های پرمصرف برای خانمها و آقایان، مارک هاوارد سوئد می باشد. این نوع از تیغ و ژیلت ها معمولا در بسته بندی های ۴، ۶، ۱۲ عددی تولید و عرضه میگردد که از این نظر نیز بسیار مقرون به صرفه خواهند بود!

تیغ و ژیلت هاوارد اگر از برند اصلی آن خریداری شود، از دسته ای قابل انعطاف و سبک برخودار خواهد بود که لذت یک اصلاح دلپذیر را افزون می نماید.

معمولا تیغ و ژیلت هایی که به رنگ آبی طراحی شده باشند مردانه محسوب میشوند و رنگهای صورتی جزو نمونه های زنانه میباشند.

این تفاوت رنگ تاحدی در نحوه کارایی و عملکرد آن نیز تأثیرگذار خواهد بود؛ چرا که تیغ و ژیلت های زنانه لایه برداری نسبتا ملایمتری مانند نوره واجبی را در مقابل نمونه های مردانه آن دارا می باشند.

برای آنکه این دسته از تیغ و ژیلت ها را به صورت اورجینال و خرید کلی و جزیی، در اختیار داشته باشید با همکاران ما در قسمت فروش ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات تکمیلی را ارائه نمایند.