خیری که 10 یخچال صنعتی تهران ممتاز به افراد خواهان شغل هدیه داد

یخچال های تجاری فقط برای نگهداری اقلام بسته بندی شده مانند نوشابه های بطری یا کنسرو شده یا ساندویچ های از پیش بسته بندی شده طراحی شده اند.

دلیل این امر این است که تاجرها برای برآورده کردن الزامات سختگیرانه نگهداری داخلی که یخچال‌های دستی انجام می‌دهند ساخته نشده‌اند.

یخچال صنعتی تهران ممتاز درب شیشه ای ممکن است شبیه به یک فروشنده به نظر برسد.

اما برای نگهداری محصولات غذایی بسته و محصولات غذایی باز، مانند تابه های غذا برای بوفه، سالاد بار و غیره ساخته شده است.

اگر می‌خواهید محصولات غذایی باز را در یک فروشنده نگهداری کنید، نه تنها در معرض خطر قرار دادن محصولات در دمای ناامن هستید، بلکه می‌تواند منجر به نقض بازرسی بهداشتی و جریمه شود.

چند تاجر تخصصی مختلف نیز وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید، یکی از اینها فروشنده شراب است، فروشندگان شراب از قفسه ها به جای قفسه برای نمایش بطری های شراب استفاده می کنند.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که در یک محدوده دمایی خاص نگهداری می شوند تا انواع رنگ های قرمز و سفید را خنک کنند.

نوع دیگری از تاجرهای تخصصی، مرچندایزر گل است، این واحدها برای نمایش گل آرایی در طیف وسیعی از تنظیمات دما ساخته شده اند، آنها از جریان هوای گیج شده برای ایجاد یک محیط ایده آل برای افزایش ماندگاری گل های تازه استفاده می کنند.

بازرگانان هوای آزاد که به آنها فروشنده پرده هوا نیز گفته می شود – یک راه حل فوق العاده برای خرید و فروش هستند، زیرا به مشتریان اجازه می دهند بدون نیاز به باز کردن درب، مستقیماً به داخل بروند و هر چیزی را که می خواهند گیر کنند.

روش کار تاجران نمایش باز با استفاده از پرده ای از هوای سرد (از این رو اصطلاح “پرده هوا”) است که روی جلوی واحد جریان دارد تا غذا را در داخل سرد نگه دارد.