دمپایی دخترانه خرگوشی موجب هوش در کودکان می شود

دمپایی‌ها، به‌ویژه دمپایی‌های طب فشاری، راهی سریع و آسان برای کمک به پاهای خسته‌تان هستند.

به گفته یک حامی سلامت کل نگر، دمپایی های طب فشاری با ماساژ دادن پاهای شما در حالی که نقاط مختلف فشار را هدف قرار می دهند.

به تازگی متوجه شدند که دمپایی دخترانه خرگوشی درد پا را تسکین می دهند.

آنها همچنین می توانند به القای خواب، تقویت سلامت روان، کاهش علائم PMS و کاهش کمردرد کمک کنند.

اما اگر پوشیدن آنها برای مدت طولانی برای شما زیاد است، ممکن است تقریباً پس از 30 دقیقه استفاده از دمپایی معمولی استفاده کنید.

در حالی که پابرهنه رفتن و تمیز کردن کامل پاها در پایان روز کاملاً خوب است، اما همچنان بهتر است که چیزی روی پاهای خود بپوشید تا از انقباض بیماری های واگیر مانند پای ورزشکاران و سایر عفونت ها جلوگیری کنید.

یک جفت دمپایی پشتیبان می تواند به عنوان یک وسیله ضد قارچ عالی برای انگشتان پا عمل کند بدون اینکه احساس ناراحتی در شما ایجاد کند.

سطح نرم و قابل تنفس آنها همیشه پاهای شما را از میکروب ها پاک می کند.

در حالی که سرفه، سرماخوردگی و آنفولانزا معمولاً ناشی از ورود ویروس از طریق چشم، بینی یا دهان به بدن است، ممکن است پاهای شما نیز در آن نقش داشته باشند.

یک مطالعه نشان می دهد که پاهای سرد می تواند باعث “انقباض عروقی رفلکس (تنگی عروق خونی) در بینی و راه های هوایی فوقانی شود، که ممکن است سیستم تنفسی را مختل کند و در نهایت باعث شروع علائم سرماخوردگی شود.

پوشیدن دمپایی می تواند به کنترل دمای پای شما کمک کند و به رگ های خونی شما اجازه می دهد تا به طور طبیعی کار کنند.

در سال 2017، یک برند انگلیسی مردم را به پوشیدن دمپایی در محل کار تشویق کرد، زیرا می تواند خلق و خو و بهره وری افراد را افزایش دهد.

اگرچه هیچ توضیح علمی مستقیمی پشت این ادعا وجود ندارد، اما ممکن است آن را به اثرات لباس پوشیدن راحت ربط دهید.