دمپایی روفرشی مخمل خیانت مردی را فاش کرد

کودکان در مدرسه ابتدایی ایست میدلندز تشویق می شوند که در کلاس دمپایی بپوشند.

فایندرن ابتدایی در دربی این ایده را پس از اینکه یکی از معلمان با تحقیقی مواجه شد که نشان می داد رویکرد آرام به کفش نتایج تحصیلی را بهبود می بخشد، این ایده را معرفی کرد.

مطالعه یک دهه‌ای که توسط محققان دانشگاه بورنموث انجام شد، نشان داد که اجازه دادن به دانش‌آموزان برای درآوردن کفش‌های خود، همانطور که در اسکاندیناوی مرسوم است، به آنها کمک می‌کند تا بهتر در کلاس شرکت کنند.

ما  ایده دمپایی روفرشی مخمل را برای دانش آموزان مطرح کردیم و آنها بسیار هیجان زده بودند. این یک موفقیت بزرگ تاکنون بوده است و حتی کارکنان نیز در کلاس درس دمپایی می پوشند.

Maisie Futcher، یک دانش آموز، فکر کرد که این یک “ایده عالی” است. این دختر 10 ساله افزود: «من عاشق پوشیدن دمپایی هایم در خانه هستم، بنابراین خوب است که بتوانم آن ها را در مدرسه بپوشم. این به من احساس آرامش می کند و به من کمک می کند تا یاد بگیرم.»

از زمان اجرای این خط مشی، کارکنان فایندرن متوجه بهبود رفتار شده اند. برخی از معلمان نیز دمپایی خود را آورده اند.

میشل هال، معاون فایندرن، گفت: «این پیشنهاد توسط یکی از معلمان پس از مشاهده برخی تحقیقات انجام شد که پوشیدن دمپایی می تواند نمرات کودکان را بهبود بخشد.

در حین آزمایش، مردمک نیز احساس راحتی بیشتری می کرد. آنها احساس می کنند بیشتر در خانه هستند و با کلاس ها هماهنگی بیشتری دارند.

مثل هر چیزی، ما برای بعضی چیزها مخالفت می کنیم، در این مورد هم همین اتفاق می افتد. برخی از والدین در مدرسه نگرانی های خود را در مورد این سیاست ابراز کرده اند. آنها گفتند:

“مدرسه کودکان را برای دنیای کار آماده می کند و لباس فرم بخش بزرگی از حفظ استانداردها است.”