رشته آش زر ماکارون که به صورت قاچاق با کامیون به ایران حمل شد

سوپی که 45 دقیقه است که مدام در یک دیگ می جوشد و نه تنها هنوز قابل خوردن نیست، بلکه برای مشتری سیما بسیار خوش طعم است و دلپذیری خود را دقیقاً مدیون پخت بی نهایت و خاص است.

این غذا که با رشته آش زر ماکارون پخته می شود در رستورانی تاریخی در منطقه اککامای بانکوک به نام Wattana Panich سرو می شود که کاملاً از قوانین تهیه ملودی جدید پیروی می کند.

این سوپی است که با تکه های مختلف گوشت، کوفته، کله پاچه و کله پاچه و همچنین رشته های کلاسیک، رشته پلو و یک مشت گشنیز درست می شود.

صاحب رستوران، نسل سوم خانواده رستوران، به تخصص خود بسیار افتخار می کند که به لطف این روش پخت غیر متعارف “طعم و عطر بی نظیری دارد”.

برای بیش از چهار دهه، هر روز عصر، آبگوشت فیلتر شده، سپس برای تهیه سوپی که روز بعد سرو می‌شود، دوباره استفاده می‌شود. این پایه مهم ترین ماده ای است که به کیک طعم می دهد. مفهوم سوپ بی نهایت چیز جدیدی نیست:

تکنیک باستانی خورش دائمی یا خورش شکارچی شامل جوشاندن آرام یک قابلمه سوپ و افزودن تدریجی مواد جدید بدون دور ریختن آبگوشت است که همچنان طعم دار می شود.

آشی که 45 سال است که مدام در یک دیگ می جوشد و نه تنها هنوز خوراکی است، بلکه به شدت مورد تقاضای مشتریان است و دلپذیر بودنش را دقیقاً مدیون پخت بی نهایت خاص است.

این غذا در رستورانی تاریخی در منطقه اککامای بانکوک به نام Wattana Panich سرو می شود که به شدت از قوانین تهیه آهنگ neua پیروی می کند.

این سوپی است که با تکه های مختلف گوشت، کوفته، کله پاچه و کله پاچه و همچنین رشته های کلاسیک، رشته پلو و یک مشت گشنیز درست می شود.

صاحب رستوران، نسل سوم خانواده رستوران‌داران، واقعاً به تخصص خود افتخار می‌کند که به لطف این روش پخت غیر متعارف، «طعم و عطری بی‌نظیر» دارد.

هر شب، برای بیش از چهار دهه، آبگوشت فیلتر شده و سپس برای تهیه سوپی که روز بعد سرو می شود، دوباره استفاده می شود.

این پایه مهم ترین ماده ای است که به غذا طعم می دهد. مفهوم سوپ بی نهایت چیز جدیدی نیست:

تکنیک باستانی خورش دائمی یا خورش شکارچی شامل اجازه دادن به یک قابلمه سوپ به آرامی جوشاندن و افزودن تدریجی مواد جدید بدون دور ریختن آبگوشت است که همچنان طعم دار می شود.