روش های تاثیر گذار برای انتخاب یک مبل مناسب

شاید شما یک شیرینی گلدار یا شیرینی ارزان قیمت داشته باشید که باعث بریدن آن نمی شود. یا شاید گیر افتادن در خانه در طول قرنطینه باعث شده است که صندلی‌های مبل راحتی 8 نفره شما فرو رفته و بدتر از آن استفاده شود.

اگر به یک مبل جدید نیاز دارید، به جای درستی آمده اید.

تعدادی از ما در تیم Gear چندین ماه را صرف آزمایش دسته ای از مبل هایی کرده ایم که می توانید آنلاین سفارش دهید. ما هنوز به اندازه کافی برای انتخاب قطعی بهترین کاناپه کلی تست نکرده ایم، اما موارد دلخواه فعلی ما در زیر آمده است.

بسیار شبیه تشک های تخت در جعبه، سفارش آنلاین کاناپه ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. شما به سادگی آنچه را که می خواهید انتخاب می کنید، سفارش می دهی.

voilà: چندین جعبه به ایوان جلوی شما می رسد. قطعات شلوار مازراتی مشکی را مونتاژ کنید و آماده هستید. اما مهم است که ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.

بسیاری از مبل‌سازان نمونه‌هایی از پارچه‌ها را ارائه می‌دهند که باید از آن‌ها استفاده کنید تا مطمئن شوید که رنگ و احساس دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید.

مبل

 

اطمینان حاصل کنید که منطقه ای که کاناپه کاپشن خلبانی اصل امریکا شما در آن قرار دارد و همچنین چارچوب درها و راه پله ها برای آپارتمان های پیاده رو اندازه گیری کنید.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: اشتراک 1 ساله WIRED را با 5 دلار (25 دلار تخفیف) دریافت کنید.

این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (اگر مایل باشید). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

مبلمان آلفرم (شرکت کودک هلیکس) ارزان نیستند، اما می‌توانید آن را تا هشت کوسن سفارشی کنید یا به شکل‌های سفارشی مانند L یا U تهیه کنید.

حداقل تا حدی به طور پایدار ساخته شده است. چوب مورد استفاده توسط طرح جنگلداری پایدار تایید شده است و چوب اضافی بازیافت می شود.

چسب‌ها و روکش‌ها غیرسمی و مبتنی بر آب هستند، اجزای فولادی حداقل 95 درصد بازیافت شده‌اند، و روکش بالشتک صندلی 100 درصد بازیافت شده است. بسته بندی هم قابل بازیافت و هم قابل بازیافت است.

کاناپه راحت است، با بالشتک‌های عمیقی که در صورت استفاده زیاد، پف کرده‌اند، و صندلی سه‌نفره به اندازه‌ای بلند است که بلندقدترین دوستانم بتوانند در آن چرت بزنند.

صندلی ها به اندازه کافی عمیق هستند که می توانم به راحتی به سبک چوب شور بنشینم، و بالشتک های جدا شده پشتی به راحتی استراحت می کنند.

آنها همچنین هنگام ملاقات با یک دوست، استراحت لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز  خوبی برای آرنج ایجاد می کنند.

گزینه های چرمی در دسترس هستند، اما من یک کاناپه ساخته شده با “پارچه عملکرد” ​​Allform را امتحان کردم که به گونه ای طراحی شده است که در برابر لکه مقاوم باشد و به طور کلی سخت باشد دو کیفیت که می توانم تأیید کنم.

یکی از گربه‌های جهنمی من تصمیم گرفت در حالی که من می‌خوابم، یک گلوله مو را روی بالشتک مبل بچسباند.

  • منابع:
    1. 8 Great Couches You Can Order Online (and 1 Armchair)
  • تبلیغات: 
    1. انواع لوبیاها و خواص آنها را بشناسید
    2. چالشهای شرکتهای بزرگ برای رسیدن به آرمانهای خود!
    3. شخصی که با فروش یک شورت به بزرگ ترین تاجر دنیا تبدیل شد
    4. آرایشگری که از رشته پلویی بجای اکستنشن استفاده می کرد!