شهرهایی که دارای گنجینه ای از سنگها می باشند

شهرهای بزرگ و کوچک دارای گنجینه ای از سنگ های ساختمانی داخلی و وارداتی از مناطق مختلف کشور و همچنین منابع خارجی هستند.

بسیاری از آنها حاوی فسیل هایی هستند که به راحتی در دسترس معلمان است تا از آنها برای سفرهای صنفی استفاده کنند. برای برخی از مناطق کتاب های راهنما وجود دارد که در پیوست پیوست ذکر شده است.

حتی برای مناطقی که هیچ کتاب راهنما وجود ندارد، این راهنماهای منتشر شده می توانند مفید باشند، به خصوص اگر مصور باشند.

سفرهای میدانی یک ابزار یادگیری مفید است و معلمان تشویق می شوند تا با استفاده از این منبع به طور کلی ناشناخته، طرح های درسی مختلفی ایجاد کنند.

بسیاری از مردم، حتی مربیان، بر این باورند که تنها مکان‌هایی که می‌توان فسیل‌ها را دید، موزه‌ها، فروشگاه‌های سنگ، کتاب‌های دیرینه‌شناسی یا شاید در رخنمون‌های سنگ مرمریت مشکی طبیعی است.

آنها ممکن است متوجه گنجینه ای از فسیل های نزدیک در نماها و لابی ساختمان ها، ویترین فروشگاه ها در مراکز خرید، پارتیشن های اتاق استراحت و حتی میزهای مبلمان فروشی ها نشوند.

در دو دهه اخیر، استفاده از سنگ تراورتن معدن طبیعی در پروژه های ساختمانی افزایش چشمگیری داشته است. سنگ هایی که برای اهداف ساختمانی استفاده می شوند، به طور سنتی به عنوان سنگ های ساختمانی یا سنگ های ابعادی نامیده می شوند که به شکل تراشیده شوند.

با توجه به بازار و از آنجایی که استخراج بلوک های سنگ پس از کشف مواد مناسب نسبتاً آسان است، تعداد معادن سنگ در سراسر جهان افزایش یافته است، به ویژه از کشورهای جهان سوم که حتی ممکن است فاقد امکانات برای برش و شکل دادن به سنگ ها باشند.

بلوک استخراج شده در جاهایی که آسیاب وجود ندارد، مواد برای شکل‌دهی و تکمیل  سنگ سیلیس خام برای یک پروژه خاص، به مراکزی که گاهی در فاصله‌ای نیمی از دنیا قرار دارند ارسال می‌شود.

به عنوان یک نتیجه از این افزایش بزرگ در سراسر جهان در فعالیت معدن، انواع زیادی از سنگ ها از تقریبا هر بخش از ستون زمین شناسی وارد بازار می شود.

برای معلمی که می خواهد از این منبع موجود برای درس استفاده کند، اولین چالش، مکان یابی سنگ های مناسب در ساختمان یا سازه های دیگر است.

در سطوح بالاتر، معلمان زمین‌شناسی می‌خواهند رخداد زمین‌شناسی سنگ مرمریت دیپلمات را لحاظ کنند. برای از بین بردن سردرگمی، سنگ‌ها در این مقاله به عنوان سنگ‌هایی هستند که توسط مردم استفاده می‌شوند.

مانند سنگ ساختمانی، دیوارهای سنگی، سنگ‌فرش‌های سنگی و غیره، در حالی که سنگ‌ها موادی هستند که در محیط طبیعی خود یافت می‌شوند که چندان مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. نمونه های سنگی که دانش آموزان استفاده می کنند هنوز باید سنگ نامیده شوند.

به خاطر داشته باشید که کتاب راهنما برای یک شهر دور کاملاً بی فایده نیست، به خصوص برای سنگ هایی که توزیع ملی یا بین المللی دارند، به خصوص اگر راهنما حاوی تصاویر باشد.

البته برخی از سنگ ها فقط توزیع محلی محدودی دارند که معمولاً مربی زمین شناسی از آن مطلع است. بسیاری از کتاب‌های راهنما حاوی مثال‌های خوبی برای برگزاری گشت‌وگذار هستند.

  • منابع:
    1. Building Stone Treasure Troves
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیوان کاغذی که همه را شگفت زده کرد!
    2. معجزه خوردن ماهی و خواص آن بر روی بینای
    3. دستگاه هموژن اصفهان تبریز تهران
    4. مردی که به خاطر کفش چرم ۲۰ سال به زندان افتاد