شوینده کدلی راز جوانی بازیگر مشهور هالیوود

در روال زیبایی روزانه، پاکسازی با شوینده کدلی صورت اولین قدم اساسی در مراقبت از پوست و حفظ جوانی، درخشندگی و سلامت آن است.

در واقع، برای پاکسازی شوینده کدلی اپیدرم از ناخالصی‌ها و آماده‌سازی آن برای دریافت درمان‌های بعدی ضروری است: فقط روی پوست تمیز و شاداب و عاری از سلول‌های مرده می‌توان مواد فعال موجود در کرم‌ها عمیقا نفوذ کرده و بهترین رطوبت و تغذیه را انجام داد یا عمل ضد چروک، اول از همه باید در نظر داشته باشیم که پاکسازی صورت پایه واقعی است که اثربخشی سایر درمان ها به آن بستگی دارد: بنابراین بسیار مهم است که هرگز این عمل را نادیده نگیرید و آن را به طور منظم دو بار در روز، صبح و عصر انجام دهید.

در واقع، پوست باید هم هنگام بیدار شدن در صبح و هم قبل از رفتن به رختخواب با شوینده کدلی تمیز شود: این دو مرحله بسیار ظریف هستند که نقش استراتژیک در مراقبت روزانه از صورت دارند.

شویندهدر صبح، پاکسازی به “بیدار کردن” پوست و از بین بردن سبوم، سلول های مرده و بقایای کرم شب کمک می کند: علاوه بر این، پاکسازی صبحگاهی به پوست طراوت و انرژی لازم برای مواجهه با یک روز جدید را می دهد علاوه بر این، تمیز کردن صورت با یک پاک کننده خوب باعث “ناز کردن” و نرم کردن اپیدرم می شود و جذب مرطوب کننده را تسهیل می کند.

برای این منظور، یک شستشوی ساده با آب کافی نیست استفاده از شوینده مناسب با نوع پوست شما ضروری است تا با حرکات دایره ای ظریف روی صورت و گردن ماساژ داده شود و سپس آبکشی شود در شب، این عمل برای بازگرداندن درخشندگی و راحتی به صورت ارزشمندتر می شود.

در واقع، در طول روز، گرد و غبار، خاک، دود و سایر آلاینده‌ها روی پوست ما رسوب می‌کنند: این ناخالصی‌ها که با باقی مانده‌های آرایش مخلوط شده‌اند، لایه‌ای تشکیل می‌دهند که منافذ را می‌بندد و اپیدرم را مات می‌کند و به آن رنگی کدر می‌دهد و چین و چروک‌ها را برجسته می‌کند.