صابون کربن سیاه دکتر بیز درمان 100% سوختگی

زغال فعال یک نیروگاه مراقبت از پوست است که به دلیل توانایی آن در استخراج ناخالصی ها، لایه برداری ملایم و آرام کردن پوست مشکل شناخته شده است.

راه حلی عالی برای تمیز کردن عمیق بدون اثرات خشک کننده پاک کننده های مملو از مواد شیمیایی است.

در ایران صابون صابون کربن سیاه دکتر بیز با روغن های گیاهی غنی مانند روغن نارگیل و زیتون و اسانس خالص اسطوخودوس ساخته شده است. بدون رنگ مصنوعی یا عطر، فقط برای پوست مفید است!

یک درخت ما به ازای هر صابونی که می خرید یک درخت می کاریم! ما با یک سازمان غیرانتفاعی شگفت‌انگیز همکاری می‌کنیم که برای احیای جنگل‌های سالم و کاهش فقر شدید با استخدام افراد محلی برای کاشت میلیون‌ها درخت در سرتاسر جهان سالانه کار می‌کند.
همین حالا سفارش دهید و به ما کمک کنید تفاوت ایجاد کنیم! فقط بهترین مواد تشکیل دهنده در Keika، ما به ارائه محصولات طبیعی با کیفیت بالا برای اطمینان از سلامت کوتاه مدت و بلند مدت پوست شما افتخار می کنیم.
صابون کربن سیاه دکتر بیز
بار ذغال یک صابون طبیعی با آسیاب سه گانه است که با مواد مشتق شده از طبیعت ساخته شده است.
همچنین گیاهخوار، بدون ظلم، غیر GMO است و می تواند به عنوان صابون صورت، شستشوی بدن یا صابون اصلاح استفاده شود.
مناسب برای مردان، زنان و نوجوانان! ساخت ایالات متحده، با کیفیت ممتاز سه آسیاب.
مخلوط صابون از طریق غلتک های بزرگ 3 بار فشار داده می شود که کاملاً مواد را مخلوط می کند و هوای اضافی، رطوبت و ناخالصی ها را از بین می برد. این فرآیند صابون زغال چوب Keika را به نوارهای درجه یک باکیفیت تبدیل می‌کند زیرا متراکم‌تر هستند و ماندگاری بیشتری دارند، نرم‌تر و خامه‌تر هستند و از نظر رنگ، بافت و رایحه سازگارتر هستند.
رایحه شاداب کننده نعناع. اینجا بدون عطر مصنوعی! نوار زغال چوب Keika به طور طبیعی با رایحه نعناع فلفلی و درخت چای برای تقویت روتین پاکسازی پوست شما احیا و شاداب است. بیش از 75200 مشتری خوشحال.