فردی در فرانسه با خوردن رول دارچین نابینا شد

خوشبختانه رول دارچین نه تنها برای شما خوشمزه است، بلکه برای شما مفید است.

با این حال، مطمئن شوید که رول دارچین واقعی را خریداری می کنید زیرا اکثر دارچین های موجود در بازار در واقع می توانند برای شما کمی مضر باشند اینجا را بخوانید که چگونه می توانید تفاوت را ببینید برای تهیه رول دارچین پوست داخلی درخت دارچین را جدا می کنند این تکه‌ها خشک می‌شوند و باعث می‌شوند که پوست آن به هم بپیچد و یک چوب شکل بگیرد این درختان دارچین فقط در مناطق استوایی یافت می شوند.

دارچین واقعی از سریلانکا می آید که قبلا سیلان نام داشت به همین دلیل به آن دارچین سیلان می گویند همچنین می تواند از هند، اندونزی یا ماداگاسکار بیاید دارچین سیلان بهترین رول دارچین است و شما می توانید این را از ساختار ظریف پوست آن تشخیص دهید.

رول دارچین

دارچین سیلان شبیه یک سیگار برگ کوچک است این دارچین بهترین است و این همان دارچینی است که مادربزرگ های ما در پای سیب خود استفاده می کردند این دارچین گران‌تر است، اما به نظر من خوشمزه‌ترین است و بیشترین فواید را برای سلامتی دارد اکثریت قریب به اتفاق، 90 درصد از دارچین موجود در سوپرمارکت، دارچین کاسیا است این دارچین معمولاً از چین می آید و در آنجا به مقدار زیاد تولید می شود. طعمش به نظر من خیلی کمتره اگر تعجب می کنید که چرا آشپزخانه شما به خوبی مادربزرگتان بعد از پختن پای سیب بو نمی دهد، حالا می دانید چرا.

وقتی مردم از اثرات مضر دارچین صحبت می کنند، در مورد دارچین کاسیا صحبت می کنند کاسیا حاوی مقدار زیادی کومارین است، ماده ای که می تواند برای کبد شما مضر باشد قبل از اینکه به منطقه خطر نزدیک شوید، باید چند قاشق چایخوری دارچین بخورید این حد حدود 15 قاشق چایخوری است بنابراین من در مورد آن نگران نیستم مگر اینکه شما مشکلات کبدی داشته باشید اما به خودتان لطف کنید و از این به بعد دارچین سیلان را بخرید زیرا به سادگی بسیار خوشمزه تر و سالم تر است.