فوم بهداشتی بانوان بتادین پرطرفدارترین فوم سال شد

وقتی صحبت از رعایت بهداشت فردی می شود، خانم ها به پوست خود با فوم بهداشتی بانوان بتادین اهمیت زیادی می دهند، با این حال، بهداشت مناطق صمیمی به طور گسترده ای در مورد آن صحبت نمی شود، اما درست مانند هر قسمت دیگری از بدن، مراقبت از نواحی صمیمی با تمیز نگه داشتن آنها برای جلوگیری از عفونت و سایر خطرات سلامتی بسیار مهم است.

در حالی که بسیاری از زنان نمی توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی ایمن است، برخی از آنها فوم بهداشتی بانوان بتادین را برای تمیز کردن نواحی صمیمی خود ترجیح می دهند.

«فوم بهداشتی بانوان بتادین محلولی است که مخصوصاً برای زنان برای پاکسازی نواحی صمیمی فرموله شده است و شستشوی صمیمی برای درمان خشکی، خارش و سوزش نواحی صمیمی استفاده می شود و آنها همچنین به حفظ PH طبیعی واژن کمک می کنند که در جلوگیری از عفونت باکتریایی مهم است.

فوم

توصیه نمی شود، زیرا فلور طبیعی واژن را مختل می کند، که به نوبه خود باعث رشد سریع باکتری های مضر می شود، دکتر رنجان همچنین گفت که یک محصول ایده آل برای شستشوی صمیمی باید بدون صابون و بدون مواد محرک و ضد حساسیت باشد، برخی از اجزای کلیدی که هنگام انتخاب شستشوی صمیمی باید به آنها توجه کرد عبارتند از اسید لاکتیک، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کوکامیدوپروپیل بتادین و آب.

برای زنان یائسه توصیه می شود که شستشوی صمیمی را در برنامه تمیزی شخصی خود بگنجانند زیرا تغییرات هورمونی را تجربه می کنند که واژن آنها را بسیار حساس و خشک می کند.

دکتر رنجان افزود: «شستشوهای صمیمی ویژه برای زنان یائسه برای حفظ PH و متعادل کردن فلور واژن وجود دارد، مانند هر محصول دیگری، این شستشوها نیز باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند، زیرا دکتر رنجان توصیه کرد که «فقط باید مقدار کمی از آن استفاده شود، دست و هنگام استفاده از توالت و دوش گرفتن استفاده می شود و نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

علاوه بر این، شستشوی صمیمی برای زنان باردار نباید حاوی مواد شیمیایی قوی باشد و باید بدون پارابن باشد.