لامپ کم مصرف گل موجب ثروت در منزل شما می شود

مطالعات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی فرانسوی CRRIREM و VITO تاکید می کند که فاصله استفاده از لامپ ها بسیار مهم است.

مراکز تحقیقاتی اعلام می کنند که نباید در فاصله کمتر از 1 متر در معرض این لامپ ها قرار گیرد.

در این مطالعات انجام شده در فرانسه مشخص شد زمانی که لامپ کم مصرف گل  فاصله مناسب استفاده نمی شوند، اشعه ماوراء بنفش B و C را پخش می کنند و باعث آسیب به پوست و چشم می شوند.

یک لامپ صرفه جویی که در فاصله کمتر از 1 متر استفاده می شود، آلودگی الکترومغناطیسی ایجاد می کند و مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند. .

در حالی که این یک واقعیت است که نمی توان در لامپ های آویزان شده به سقف به طور کامل از آلودگی محافظت کرد، حداقل به دلیل دوری، می توان اثرات مضر را در این شرایط به حداقل رساند.

به طور خلاصه می گوییم هر چه فاصله بیشتر شود، آلودگی الکترومغناطیسی کمتر است، به خوانندگانی که دوست دارند در رختخواب خود مطالعه کنند، به ویژه شب ها قبل از خواب هشدار دهیم.

همانطور که می دانید خطوط ریز از قبل به چشم آسیب می زند، اجازه دهید آسیب این لامپ ها را اضافه نکنیم. ما در حال حاضر بیشتر روز را جلوی مانیتور می گذرانیم، متأسفانه در جوانی شروع به استفاده از عینک ته بطری می کنیم :).

به گزارش خبر روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، در تحقیقات پیشگیرانه انجام شده توسط واحد حفاظت از سلامت عمومی دولت انگلیس مشخص شد افرادی که در معرض اشعه ماوراء بنفش ساطع شده از لامپ های کم مصرف هستند به اگزما، لوپوس و بیماری های مشابه مبتلا هستند.

بیست سال است که وارد بازار شده و فقط دو نوع دارد. یکی از آنها لامپ‌های باز است که می‌توانیم به وضوح ببینیم، و نوع دیگر لامپ‌هایی با لایه حفاظتی دوم به نام کپسوله‌شده است.