پودر رختشویی فله صادراتی جان سربازان آلمانی را در جنگ جهانی نجات داد

والدین چه چیز دیگری باید درباره پودر رختشویی فله صادراتی بدانند؟
از آنجایی که بسته‌های شوینده لباس‌شویی بسیار متمرکز هستند، نسبت به مواد شوینده سنتی غیر بسته‌ای آسیب‌های شدیدتری ایجاد می‌کنند.

هرگز به فرزندانتان اجازه ندهید بسته ها را در دست بگیرند یا با آنها بازی کنند. این بسته ها در تماس با آب، دست های خیس یا بزاق به سرعت حل می شوند.

تا زمانی که آماده نیستید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید، بسته را از ظرف اصلی خارج نکنید. کودکان می توانند بسته ها را قبل از استفاده در سبد لباسشویی، بالای ماشین لباسشویی یا خشک کن یا روی پیشخوان در دست بگیرند.

بچه های کوچک به سرعت حرکت می کنند و اغلب می توانند به بالاتر از آنچه شما انتظار دارید برسند! آنها می توانند بسته ای را بگیرند و در مدت زمانی که طول می کشد تا یک جفت جوراب دراز کنی، آن را در دهان بگذارند.

به یاد داشته باشید که ظرف را مهر و موم کنید و بعد از هر بار استفاده آن را در یک کابینت قفل دار نگهداری کنید. مطمئن شوید که ظرف دور از دید و دسترس کودکان باشد. بزرگسالان باید دستورالعمل های روی برچسب محصول را دنبال کنند.

 

واشر و خشک کن


برای جلوگیری از صدمات ناشی از ماشین لباسشویی و خشک کن:

برای جلوگیری از باز کردن درب‌ها توسط کودکان کوچک در حین استفاده و همچنین برای جلوگیری از خزیدن آنها در ماشین‌ها، از قفل‌های کودک در ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن درب جلو استفاده کنید.

برای جلوگیری از آتش سوزی، پس از هر بار استفاده، پرز گیر را تمیز کنید. گرفتگی پرزهای پرز یکی از دلایل شایع آتش سوزی در خانه است.

در واقع، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) گزارش می دهد که ماشین لباسشویی و خشک کن در یک مورد از هر 22 آتش سوزی خانگی گزارش شده در سال های 2006-2010 دخیل بوده اند.

به بچه ها تکیه ندهید و اجازه ندهید بازی کنند یا به درهای ماشین لباسشویی و خشک کن آویزان شوند، زیرا ممکن است باعث واژگونی آنها شود.