چند راه جالب برای لذت بردن از سیب خشک

چند راه جالب برای لذت بردن از سیب:
یک سیب را به ورقه های نازک برش دهید و با مغز آجیل یا کره دانه بمالید. با ترکیب برش‌های سیب خشک دارچینی با برش‌های نازک پنیر چدار، از ترکیبی شیرین/شور، ترد/خامه‌ای لذت ببرید.

ساندویچ سیب: مرکز و دانه های سیب را با هسته بردارید و سیب را به صورت دایره ای به ضخامت نیم اینچ برش دهید. یک تکه سیب را با مغز آجیل یا کره دانه بمالید و با گرانولا یا مخلوط دنباله بپاشید و سپس یک برش سیب دیگر را روی آن قرار دهید.

چیپس سیب پخته شده در فر: سیب را هسته گرفته و خیلی نازک یا با ماندولین برش دهید. روی یک ورقه پخت کمی چرب شده یا کاغذ روغنی قرار دهید.

با دارچین بپاشید. در دمای 225 درجه فارنهایت به مدت یک ساعت بپزید (دمای بالاتر می تواند سیب ها را بسوزاند). برش های سیب را برگردانید و تا 1 ساعت بیشتر یا تا زمانی که چیپس های  سیب زرد خشک شوند بپزید. به یک توری خنک کننده منتقل کنید و بگذارید کاملا خنک شود.

سالاد والدورف: 2 سیب بزرگ را به تکه های کوچک خرد کرده و با نصف فنجان گردو، 1 عدد دنده کرفس ورقه شده و ¼ فنجان کشمش به کاسه بزرگ اضافه کنید. با آب لیمو بپاشید.

سس را با ترکیب ½ فنجان ماست ساده بدون چربی، 1 تا 2 قاشق غذاخوری سس مایونز، قاشق چای خوری پوست لیمو و کمی فلفل آماده کنید. سس را داخل مخلوط سیب خشک کیلویی بریزید و خوب هم بزنید.

سالاد خرد شده با سیب و رازیانه سالاد سیب، رازیانه و اندیو: 2 سیب بزرگ، 1 پیاز رازیانه و 3 اندیو کوچک را به صورت نازک برش دهید. نیمی از یک لیمو را فشار دهید و سرکه بالزامیک سفید، روغن زیتون، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.

اسپند خرد شده را برای ترد اضافی اضافه کنید. دستور العمل های بیشتر حاوی سیب:

  • سالاد مرغ، میگو و میوه
    سوپ کدو حلوایی بو داده
    آیا میدانستید؟
    آب سیب و سیب با هم فرق دارند!

سیدر زمانی تولید می‌شود که سیب‌های خام له می‌شوند و برای استخراج مایع فشرده می‌شوند. فیلتر نمی شود و به صورت پاستوریزه یا غیر پاستوریزه فروخته می شود.

این باعث می شود که سیب کدر به نظر برسد، زیرا حاوی خمیر و رسوب است. اسیدی تر است و فلاونوئیدهای بیشتری نسبت به آب سیب دارد.

آب سیب برای حذف مواد جامد فیلتر شده و پاستوریزه شده است تا تازه تر بماند. گاهی شکر اضافه می شود.

در طی فیلتراسیون، طعم ترش و تلخ از فلاونوئیدهای طبیعی سیب خشک شده ممکن است حذف شود، بنابراین آب سیب معمولاً طعم شیرین یکنواختی دارد.

  • منابع:
    1. The Nutrition Source
  • تبلیغات: 
    1. با مصرف سیر می توانید به هضم غذا کمک کنید
    2. مصرف آویشن صبح هنگام باعث اتفاق عجیبی در معده شده است
    3. سایت بانک مرکزی برای دادن وام چهار درصد باز شد.
    4. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!