ژیلت زنانه اصل ساده ارزان

انتخاب یک ژیلت زنانه اصل، به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ژیلت های بانوان برای پوست خانم ها طراحی شده اند و با لطافت این پوست ها سازگاری دارند. در این مقاله قصد داریم تا به مهم ترین ویژگی های یک ژیلت خوب و مناسب برای پوست بدن بانوان اشاره کنیم. و بهترین انواع ژیلت ها را به شما معرفی کنیم.

ژیلت زنانه اصل ساده ارزان

خرید ژیلت زنانه

خرید ژیلت زنانه

ژیلت ها به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

۱ ) خودتراش تیغ دار (مدل های جدید و کنونی)

۲ ) خودتراش بدون تیغ (سنتی و قدیمی) که نیاز به تیغ یدک دارد.

انتخاب ژیلت زنانه، به این بستگی دارد که برای اصلاح کردن کدام قسمت از موهای زائد بدن می‌خواهید از ژیلت استفاده کنید، مناسب ترین و بهترین ژیلت برای خانم ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر خانمی متفاوت است.

برای انتخاب بهترین ژیلت برای بدن خود باید توجه داشته باشید که نوع پوست و نیز نیاز و مقدار مصرف هر فرد چگونه است و نمی‌توان یک نسخه یکسان و همگانی را برای همه پیچید.برخی از ژیلت‌ ها برای اصلاح صورت خانم‌ها طراحی شده‌اند؛ ‌‌ولی برخی دیگر از آن ها برای اصلاح موی بدن مناسب هستند.

در خرید یه ژیلت خوب باید به موارد زیر توجه کنید:

۱ ) برّندگی و تیزی خودتراش یا تیغ اصلاح

۲ ) برند تولید کننده خودتراش یا تیغ اصلاح

۳ ) کیفیت محصول و بدنه آن

۴ ) جنس تیغ اصلاح که معمولاً یا استیل ضد زنگ می باشد یا تیتانیوم و غیر از این موارد جنس دیگری نباید باشد.

۵ ) دسته تیغ اصلاح: دسته بعضی از تیغ ها ارگونومیک و خوش دست بوده و بعضی دیگر از آن ها چندان چنگی به دل نمی زند و از پلاستیک نازک تولید شده است.

علاوه بر عوامل بالا، شرایط نگهداری ژیلت نیز در کیفیت کار آن تاثیر به سزایی دارد. بهتر است پس از کار با ژیلت ان را بشویید و با حوله خشک کنید، چرا که تمیز کردن ژیلت پس از هر اصلاح یک اقدام ضروری است.

ژیلت زنانه شیراز

ژیلت زنانه شیراز

ژیلت زنانه انواع مختلفی دارد و در هر فروشگاه و هر شهری پیدا می شود این ژیلت ها، از ویژگی های مختلف و متفاوتی تشکیل شده‌اند و هر برند ان برای کاری مناسب است. ژیلت زنانه در شیراز در مارک ها و برند های مختلفی وجود دارند و با قیمت به صرفه و ارزان عرضه می گردند. در ادامه با مهم ترین ویژگی های یک ژیلت زنانه مناسب آشنا می شویم.

ویژگی‌های بهترین ژیلت برای خانم ها:

اگر بخواهیم ساده و خلاصه بگوییم بهترین نوع ژیلت برای خانم ها ژیلتی می باشد که امکان یک اصلاح ساده را برای بدن و صورت فراهم کند و در عین حال موجب بریدگی و زخم شدن پوست لطیف خانم‌ها نگردد. از طرف دیگر هم از آن جا که میزان مصرف ژیلت نسبت به سایر ابزار آرایشی و بهداشتی بالاست، مقرون به صرفه‌ و اقتصادی بودن آن هم اهمیت بسیاری دارد. در زیر به چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک ژیلت مناسب برای بانوان اشاره می کنیم:

۱ ) اولین و مهم ترین ویژگی که در هنگام خرید ژیلت باید به آن دقت داشته باشید ، این می باشد که دسته راحتی داشته باشد و در دستان شما نلغزد. شاید در نگاه اول دسته ی ژیلت چندان مهم به نظر نیاید، ولی در طولانی مدت متوجه می‌شویم که عدم کنترل راحت و آسان ژیلت، دردسرهای زیادی برای شما دارد و به پوست شما آسیب می‌رساند.

۲ ) ویژگی دومی که بسیار در مقرون به صرفه بودن ژیلت تاثیرگذار است، این است که ترجیحا ژیلت سر های قابل تعویضی داشته باشد. وقتی که ژیلتی با یک دسته ایده آل بخرید، تنها کاری که باید پس از آن بکنید تعویض مرتب تیغه‌ های آن است. تیغه‌های قابل تعویض به آسانی در بازار پیدا می‌شوند و قیمت مناسبی هم دارند. ژیلت‌ هایی که تیغه‌های قابل تعویض دارند، اقتصادی هستند. علاوه بر این به محیط زیست هم کمتر آسیب می زنند؛ چرا که لازم نیست هر بار دسته پلاستیکی آن ژیلت را دور بیندازید.

۳ ) ویژگی آخری که در هنگام خرید بهترین ژیلت زنانه باید در نظر خود داشته باشید، این می باشد که سری ژیلت چند تیغه باشد. البته این مورد در انتخاب ژیلت ها بستگی به سلیقه شما و مقدار ضخامت تار موهای شما دارد. با این حال تجربه مصرف کنندگان ثابت کرده ژیلت‌هایی که 3 تا 5 تیغه دارند، کیفیت بهتری داشته و اصلاح راحت‌تری را برای کاربر فراهم می‌کنند.

ژیلت زنانه ارزان

ژیلت زنانه ارزان ژیلت های زنانه معمولا قیمتی بالا تر از ژیلت های مردانه دارند و این به خاطر ظرافت در طراحی این نوع از ژیلت ها می باشد، اما ژیلت هایی نیز هستند که علاوه بر کیفیت بالای خود دارای قیمتی ارزان تر نسبت به ژیلت های مشابه خود دارند. برای انتخاب یک ژیلت مناسب باید به کارایی و تفاوت های آن ها با ژیلت های مردانه توجه کرد. در ادامه به چند مورد از این تفاوت ها و کارایی ها اشاره می کنیم.

ژیلت زنانه شش تیغ

ژیلت زنانه شش تیغ تیغ های شش تیغ زنانه تفاوت هایی مهم و ضروری با تیغ های مردانه دارند، مهم ترین تفاوت در بین تیغ های مردانه و زنانه زاویه تراش این دو تیغ ها می باشد. در تیغ‌هایی که مخصوص آقایان است به دلیل سفتی بیشتر موی صورت مردان، زاویه تراش تیغ بیشتر می باشد و زاویه تراش تیغ‌های مخصوص بانوان کمتر می باشد ؛ چرا که موهای پا و زیر بغل خانم‌ها کمتر و لطیف‌تر از موی آقایان می باشد. و نیز این کاهش زاویه در تیغ خانم‌ ها منجر به کاهش حساسیت در پوست آن ها و کاهش احتمال بریدگی به هنگام اصلاح می گردد. البته به طور میانگین، مردان به مراتب بیشتر از خانم‌‌ها اقدام به اصلاح موی بدن و صورت خود می‌کنند و به نظر بیشتر افراد، همین امر سبب شده که آن ها اصلاح ماهرانه‌ تر و دقیق‌ تری انجام دهند و کمتر دچار بریدگی و اتفاقات مشابه شوند.

تفاوت دوم در دسته هر تیغ می باشد، دسته تیغ‌هایی که ویژه خانم‌ ها ساخته می‌شود، اکثرا زاویه بیشتری نسبت به نمونه‌هایی که مخصوص آقایان است دارد. دلیل اصلی این تفاوت در زاویه دسته تیغ‌ های مذکور چنین بیان شده است که خانم‌ها در هنگام اصلاح پا‌ها، بتوانند سطح پوست و محل دقیق قرار گرفتن تیغ را بر روی پوست خود مشاهده کنند تا اشراف بیشتری بر مراحل اصلاح خود داشته باشند.