ژیلت زنانه + قیمت خرید فروش

قیمت خرید ژیلت زنانه به صورت عمده و انبوه مقرون به صرفه است. می توانید این محصول با کیفیت را از کارخانه های تولیدی تهیه نمایید و سپس آن را در سایر فروشگاه ها را پخش کنید. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد و در قیمت های گوناگون به فروش می رسد. یکی از راه های از بین بردن موهای زائد بدن است که به سرعت انجام می گیرد و به پوست بدن آسیبی نمی رساند.

ژیلت زنانه + قیمت خرید فروش

ژیلت زنانه

ژیلت زنانه

ژیلت زنانه در طرح های متنوع به بازار عرضه می شود و جایگربن نوره سنتی شده است. ژیلت های دو ، سه و پنج عددی این محصول باعث شده است تا خانم ها نسبت به تهیه آن بیشتر تمایل نشان دهند. قیمت های این محصول بر اساس تعداد آن با یکدیگر متفاوت است. برای تهیه ژیلت های اصل بهتر است که به فروشگاه های معتبر اینترنتی و حضوری مراجعه کنید، کیفیت محصول را از نزدیک ببینید و سپس اقدام به خرید نمایید.

در برخی از موارد ژیلت ها دارای سری هستند که می توانید آن را تعویض کنید. اینگونه ژیلت ها دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد و برای استفاده کردن راحت هستند. ژیلت های زنانه به صورت ساده و سه تیغ ،دو تیغ و صابون دار تولید می‌شوند. معمولاً بیشتر خانم ها از ژیلت های استفاده می نمایند که تمیزی بیشتری برای پوست آنان داشته باشد.

استفاده کردن از این گونه ژیلت ها هیچ گونه صدمه ای به بدن نمی رساند و برخی از آن‌ها بسیار ایمن می باشد و باعث بریدگی پوست نیز نمی شوند. هرچند در هر صورت باید در زمان استفاده کردن از این گونه ژیلت ها حتما دقت کنید که پوست شما را نبرد و باعث سوزش پوست نشود. نکته قابل توجه این است که هیچگاه این محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید، زیرا آن‌ها به خود آسیب می‌زنند.

ژیلت زنانه تهران

ژیلت زنانه تهران

ژیلت های زنانه در تهران به صورت انبوه به فروش می رسد. کارخانه های تولید ژیلت معمولاً در نواحی و اطراف تهران وجود دارد که این محصول را تولید کرده وارد بازار تهران می نمایند. این گونه ژیلت ها در فروشگاه های معتبر و سوپرمارکت ها به صورت جزئی به فروش می رسد. البته لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه های معتبر نیز این محصول را به فروش می رسانند.

باید دقت کنید که در هنگام خرید این گونه ژیلت ها حتما آن‌ها را در بسته بندی های بهداشتی باز نشده خریداری کنید. این محصول به ویژه برای زمانی که شما وقت چندانی برای تمیز نمودن موهای زائد ندارید، بسیار کارا است و می توانید در مدت زمان بسیار اندکی تمامی موهای زائد را از بین برده و تمیز نمایید.

استفاده از این محصول در سفر به راحتی امکان پذیر است و در مدت زمان کمی می توانید پوستی شاداب و زیبا داشته باشید. ژیلت های زنانه معمولاً یک بار مصرف هستند و بعد از آن باید حتماً آن‌ها را بیرون بریزید. البته برخی از ژیلت ها کیفیت بسیار عالی و بالایی دارند که قیمت بالایی نیز دارند و می توانید از آن ها در چندین نوبت استفاده نمایید.

هرچند که استفاده چندین باره از این گونه ژیلت ها چندان توصیه نمی شود، زیرا ممکن است که کثیفی و میکروب در زیر تیغ ها جمع شود و باعث ناراحتی های پوستی و حتی اگزما شود. بنابراین توصیه می‌شود که این گونه ژیلت ها را بعد از مصرف دور بریزید.

ژیلت زنانه اصل

ژیلت زنانه اصل

در سال‌های اخیر برخی از سودجویان ژیلت های تقلبی تولید می کنند که کیفیت بسیار پایینی دارد و آن ها را در بازار به فروش می رساند. بعد از باز کردن این گونه ژیلت ها به سرعت سر آن ها شکسته می شود و دیگر نمی توانید از آن ها استفاده کنید. بنابراین در هنگام خرید این محصول باید دقت فراوانی کنید.

ژیلت های اصل کیفیت بسیار بالایی دارد و با فشار دست سری آن‌ها جدا نمی شود. این گونه ژیلت ها دیگر نیازی به دوباره کشیدن بر روی پوست ندارد و همین امر باعث سرعت بخشیدن در کار شما می شود. همچنین لایه های پوستی را بر نمی دارد و باعث خراشیدگی پوست نیز نمی شود. ژیلت های زنانه اصل را می توانید بدون هیچگونه شوینده استفاده کنید.

معمولاً در سری اینگونه ژیلت ها یک نوع صابون خاص و کوچک تعبیه شده است تا قبل از اینکه تیغ بر روی پوست بیاید این صابون پوست را تمیز کرده و آماده نماید تا موهای زائد را ژیلت به راحتی بردارد و نیازی به نوره واجبی نباشد. بهتر است که قبل از استفاده کردن از ژیلت پوست خود را کمی مرطوب کنید تا این کار با سرعت بیشتری انجام پذیرد. مرطوب نمودن پوست علاوه بر اینکه لغزندگی را برای صابون ژیلت به وجود می‌آورد، سرعت تمیز نمودن پوست را بالا می‌برد. همچنین امکان بریدگی را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد.

ژیلت زنانه سه تیغ

ژیلت زنانه سه تیغ

ژیلت زنانه سه تیغ با یک صابون بسیار کوچک در پک های ۳ و ۵ عددی به فروش می رسد. این گونه ژیلت ها سرعت بسیار زیادی در از بین بردن موهای زائد دارند و معمولاً به صورت یکبار مصرفی تولید می شود. بعد از استفاده کردن از این گونه ژیلت ها آن‌ها را حتماً دور از دسترس کودکان به دور بیندازید.

ژیلت های سه تیغ در سه مرحله موی زائد را از بین می برد و هیچ گونه اثری از مو بر روی پوست باقی نمی گذارد و پوست را تمیز می کند. بنابراین خواهان بسیار زیادی دارد و در بین خانم‌ها از نوع ژیلت های پرطرفدار می باشد. برای تهیه این محصول می‌توانید علاوه بر اینکه به صورت عمده آن را از کارخانه ها و بدون واسطه دریافت کنید، از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

در خریدهای اینترنتی هزینه ها تا حد زیادی پایین می آید و محصول با کیفیت در کمترین زمان به دست شما می‌رسد. البته به دلیل اینکه این نوع ژیلت ها طرفداران بسیاری دارد، می‌توانید آن را از تمامی فروشگاه ها و حتی سوپرمارکت ها نیز تهیه کنید. معمولاً این محصول قیمت بسیار پایینی دارد و نسبت به سایر ژیلت های زنانه مقرون به صرفه تر است. تهیه این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند. همچنین بسیاری از واسطه ها را حذف می نماید و شما می توانید با قیمتی بسیار استثنایی آن را تهیه نمایید.