کت چرم قهوه ای به قیمت صد هزار دلار در هرات فروخته شد

پوست گاوها نسبتاً ضخیم‌تر و سنگین‌تر است، به همین دلیل لباس‌های ساخته شده از پوست گاو نسبتاً ارزان‌تر هستند. هر چه حیوان جوان تر باشد، پوست آن نرم تر خواهد بود در ابتدا اعتقاد بر این بود که کت چرمی فقط برای استفاده در زمستان مناسب است. با این حال، آخرین فن آوری به توسعه کت چرمی که سبک تر از آن کمک کرده است، به طوری که آن را در تابستان می توان پذیرفت.

اکنون کت چرم قهوه ای در اشکال مختلف موجود است تا آن را در تمام طول سال پوشید. کت چرمی هم برای مردان و هم برای زنان موجود است محصولات محصولات در چرم مانند کلاه، ژاکت، کفش، کمربند، شلوار و جواهرات موجود هستند که می توانند آنها را به روش های مختلف ست کرد.

لباس های چرمی را می توان با لباس های دیگر ست کرد تا ظاهری به فرد و مد روز ایجاد کند. یک جلیقه چرمی را می توان با یک شلوار جین یا یک دامن چند لایه ست کرد.

(امروزه، مانند گذشته، پوست حیوانات از محصولات جانبی صنعت گوشت است. دامداران، گاوها را فقط به خاطر پوستشان نمی کشند.) برای نگهداری آن بلافاصله در یخچال، نمک یا بسته بندی در بشکه های آب نمک (آب نمک) بسته بندی می شود.

از تجزیه سپس پوست به دباغی فرستاده می شود، جایی که تحت یک سری فرآیندها برای حفظ دائمی (جلوگیری از پوسیدگی) و نرم شدن آن قرار می گیرد.

مواد خیاطی که معمولاً از فروشندگان خارجی خریداری می شوند، در کارخانه پوشاک نگهداری می شوند. این مواد عبارتند از: نخ، آستر، نوار درز، دکمه، گیره و زیپ.

قبل از اینکه پوست خام برای تبدیل آن به چرم مورد استفاده شیمیایی قرار گیرد، باید کاملاً تمیز شود و موها از بین برود. این مراحل تضمین می کند که هر گونه باکتری عامل پوسیدگی به طور کامل از بین می رود.