کفش فوتسال در منیریه موجب جدایی زوج تهرانی شد

فرهنگ کفش کتانی زنده و زنده است. کفش‌ها و کفش‌های کتانی بیش از یک روش عملی برای پوشاندن پاها نیز مد روز هستند. کفش‌ها مترادف با سبک زندگی هستند (علاقه‌مندان به ورزش و فعالیت در فضای باز همگی کفش‌های هدفمندی دارند که مطابق با سرگرمی‌هایشان باشد).

برخی از کفش‌ها این روزها حتی اجناس کلکسیونرها هستند  مانند کفش فوتسال در منیریه که بسیاری از جوانان با خرید و فروش کفش‌های تیراژ محدود آنلاین درآمد کسب می‌کنند.

صنعت کفش به طور کلی یک بخش با رشد بالا نیست. اما با توجه به اینکه هزینه‌های جهانی کفش در سال نزدیک به 500 میلیارد دلار است و به آرامی اما پیوسته در حال افزایش است، فضای زیادی برای شرکت‌های تولید کفش وجود دارد تا جایگاهی برای خود ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند.
بسیاری از سهام کفش یک سرمایه گذاری با ارزش بلند مدت هستند.

آن‌ها کسب‌وکارهایی با رشد آهسته‌تر هستند، اما سودآور هستند و گاهی اوقات درآمد کمی از سود سهام ارائه می‌کنند. سایر برندهای کوچکتر که در روند حرکت هستند و حرکت مصرف کننده را بالا می برند، بیشتر شبیه سهام با رشد بالا هستند. به زبان ساده، کفشی وجود دارد که با نیازهای سرمایه‌گذاران از همه نوع مطابقت دارد. Swoosh نایک، رهبر بلامنازع فروش جهانی کفش، بسیاری از لباس‌های ورزشی تیمی را زینت می‌دهد. این شرکت انواع کفش‌ها را از کفش‌های کتانی روزمره گرفته تا مدل‌های مد روز تولید می‌کند.

نایک همچنین مادر برندهای Converse و Jordan است.

از زمانی که فیل نایت در دهه 1960 شروع به فروش کفش های دویدن در یوجین، اورجینیا کرد، نایک به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شد. همچنان در حال رشد است، به خصوص که مصرف کنندگان در بازارهای در حال توسعه مانند چین ثروت بیشتری به دست می آورند و کفش های درجه یک بیشتری خریداری می کنند.