کیسه فریزر آسان مصرف در اتمام جنگ ایران و عراق نقش مهمی داشت

طبق مطالعه دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، Chico، در صورت مقایسه یک بار مصرف، کیسه های پلی پروپیلن نبافته به طور قابل توجهی از انرژی تجدید ناپذیر و آب شیرین بیشتری نسبت به کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف استفاده می کنند.

علاوه بر این، آنها زیست تخریب پذیر نیستند و برای جلوگیری از آلودگی باید شسته شوند COVID-19 به مدت سه روز روی پلی پروپیلن زنده می ماند.

کیسه فریزر آسان مصرف از منابع تجدیدپذیر ساخته شده اند و زیست تخریب پذیر هستند. در ایالات متحده، سالانه بیش از 10 میلیارد کیسه کاغذی مصرف می شود که نیاز به قطع 14 میلیون درخت دارد.

پس از قطع شدن درختان، کنده‌ها به آسیاب منتقل می‌شوند و می‌توانند تا سه سال صبر کنند تا خشک شوند. پس از آماده شدن، پوست آن جدا می شود و چوب به مکعب های یک اینچی خرد می شود که تحت حرارت و فشار زیاد قرار می گیرند.

سپس آنها را با سنگ آهک و اسید گوگرد مخلوط می کنند تا زمانی که این ترکیب تبدیل به خمیر شود. خمیر با آب تازه و سفید کننده شسته می شود و سپس به کاغذ فشرده می شود که برش داده می شود، چاپ می شود، بسته بندی و ارسال می شود.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از کیسه های پلاستیکی قوی تر از بقیه هستند؟ چرا کیف‌های فروشگاه‌های پوشاک در مرکز خرید، مستحکم و ضخیم هستند.

در حالی که کیف‌های فروشگاه‌های مواد غذایی محلی شما شل و نازک هستند؟ و سپس آن کیسه های ضخیم و شفافی هستند که با خشکشویی خود به آنها برمی گردید. انواع مختلفی از کیسه های پلاستیکی وجود دارد که همگی برای اهداف مختلف طراحی شده اند.

پلاستیک‌هایی که امروزه استفاده می‌کنیم، از زمانی که الکساندر پارکز برای اولین بار آنها را در نمایشگاه بین‌المللی بزرگ لندن در سال 1862 به دنیا معرفی کرد، راه طولانی را طی کرده است.

اما تا سال 1909 بود که کلمه “پلاستیک” ابداع شد. لئو اچ. باکلند از این اصطلاح برای توصیف دسته جدیدی از مواد استفاده کرد که شامل “باکلیت” بود.