هدف از این تحقیق بررسی تأثیر مزایای لباس ورزشی زنانه دیجی کالا مورد نظر بر ترجیحات تصویر لباس ورزشی و حمایت از فروشگاه بر اساس نوع فروشگاه بود. افراد مورد مطالعه 773 مصرف کننده مرد و زن ساکن سئول بودند.
داده ها با استفاده از تحلیل عاملی، رگرسیون چندگانه و آزمون t مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که پنج مزیت لباس ورزشی مورد نظر وجود دارد:
جبران شکل، خودنمایی وضعیت، راحتی، فردیت و جوانگرایی. ترجیحات مانکن لباس تصویری لباس ورزشی شامل چهار عامل بود: نوآورانه، لوکس، ساده و فعال.
حمایت از فروشگاه شامل فروشگاه بزرگ، فروشگاه حق رای، فروشگاه گوشواره طلا سفید تخفیف، فروشگاه عمده فروشی، اینترنت، خرید خانه تلویزیونی، و کاتالوگ است.
تجزیه و تحلیل آماری نشان داد که اثرات قابل توجهی از مزایای لباس ورزشی مورد نظر بر ترجیحات تصویر لباس ورزشی و حمایت از فروشگاه وجود دارد.
به عنوان مثال، هر چه مصرف کنندگان بیشتر به دنبال مزایا برای جبران فیگور جذابیت جنسی از لباس های ورزشی باشند، بیشتر تصاویر لباس های ورزشی نوآورانه، مجلل و فعال را ترجیح می دهند و حمایت آنها از فروشگاه های بزرگ بیشتر می شود.
این مطالعه همچنین تفاوتهایی را بین مصرفکنندگان زن و مرد در مورد مزایای لباس ورزشی و ترجیحات تصویر فروشگاه نشان داد. پیامدهای تحقیق مورد بحث قرار گرفت.
محققان اخیر تمایل دارند که فقط مزایایی را که بازارهای مصرف مبل راحتی ایتالیایی تقسیم بندی شده جستجو می کنند. مانند لباس ورزشی، جین یا محصول معتبر و محصول خروجی را مطالعه کنند.
- منابع:
- تبلیغات: